AMC Amsterdam

AMC Amsterdam

15-11-17

Beoordeling:

1,7
De Klachtencommissie heeft mijn klacht jarenlang afgehouden, onder andere omdat er is eerst inzage moest zijn in het dossier van mijn kind en dat werd geweigerd. Ik kreeg ook geen schriftelijke reactie op mijn klacht, ze wilden het alleen mondeling afhandelen. Na een gesprek dat diende om te bepalen of mijn klacht toch in behandeling kon worden genomen kreeg ik toch weer een negatieve beslissing met de reden dat er geen toestemming voor inzage van het dossier gegeven kon worden.

Vindbaarheid klachtenprocedure:

5

Het kenbaar maken van de klacht:

1

Informatievoorziening:

2

Ontvangst van de klacht:

1

Reactietijd:

1

Begeleiding proces:

1

Afhandeling:

1

AMC Amsterdam

10-11-15

Beoordeling:

4
Klacht is niet serieus gelezen en ik heb geen geloofwaardig antwoord ontvangen. Specialist had opmerkingen op een briefje geschreven in plaats van een correcte (digitale) brief.

Vindbaarheid klachtenprocedure:

5

Het kenbaar maken van de klacht:

5

Informatievoorziening:

4

Ontvangst van de klacht:

3

Reactietijd:

4

Begeleiding proces:

4

Afhandeling:

3

Vorige pagina 
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.