HagaZiekenhuis

HagaZiekenhuis Locatie Leyweg

18-07-16

Beoordeling:

2,6
De klachtenfunctionaris vond het niet nodig om direct in gesprek te gaan..... Blijkbaar doet het er niet toe of de patiënt dit wel wil....de klachtenfunctionaris maakt de dienst uit! Door deze manier van doen los je geen klacht op, maar maak je de problemen groter! De communicatie in dit ziekenhuis is 0; de patiëntgerichtheid eveneens 0! Dit ondanks de mooie verhalen op hun site......

Vindbaarheid klachtenprocedure:

5

Het kenbaar maken van de klacht:

4

Informatievoorziening:

1

Ontvangst van de klacht:

1

Reactietijd:

5

Begeleiding proces:

1

Afhandeling:

1

Vorige pagina 
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.