Isala Diaconessenhuis Zwolle

Isala Diaconessenhuis Zwolle

19-10-17

Beoordeling:

3,6
November 2016 intake ablatie behandeling, med. verleden besproken geen belemmering behandeling kans complicatie 1-10000. 5-12-2016 partner lopend gemeld .verwachte opnametijd 2-3dagen. 6-12-2016 behandeling uitgevoerd (tel. Melding alles goed verlopen) tijdens verlaten uitslaapkamer naar zaal ca.5 min. Heeft een onverklaarbare bloeddrukdaling een cva veroorzaakt met volledige uitval van rechterkant, de bloeddruk wordt niet tijdens transport gecontroleerd ook niet met aangepaste medicatie dit heeft mij byzonder verbaasd gelet op extra risico patiënt. Op zaal trof ik mijn partner met scheve mond aan dit was verpleegkundige ontgaan na mijn melding constateerde zij een veel te lage bloeddruk en alarmeerde de artsen.na directe actie van allerlei onderzoek werd mij medegedeeld veel pech te hebben er was een cva geconstateerd.na 2 weken patiënt overgebracht naar revalidatiekliniek.bij eerste controle ons ongenoegen kenbaar gemaakt over ontbrekende informatie van Isala de cardioloog heeft ruim een uur aantekeningen gemaakt en was het eens met ons dat dit niet de normale gang van zaken was wij zouden nog geïnformeerd worden. Mijn partner na 4 mnd in rolstoel thuis gekregen met min.verbetering. Nog steeds geen enkele reactie van Isala vernomen, dit was voor mij aanleiding om officiële klacht in te dienen. Na uitnodiging van functionaris alle feiten en klachten gemeld,zij zou met alle betrokken personen nagaan wat hier was misgegaan. en verzekerde mij ons niet in de kou te laten staan gelet op de veel inmiddels gemaakte onkosten.na 2mnd. Nieuwe uitnodiging over verder verloop behandelende artsen hebben uitleg gegeven over behandeling die goed is verlopen de bloeddrukdaling was voor hun ook een raadsel maar eenmaal op uitslaapkamer geen zicht meer op hebben. Mijn vraag waarom er geen bloeddrukcontrole is tijdens transport naar zaal werd afgedaan dat dit nooit gedaan wordt ook niet met de extra risico,s van mijn partner. Isala is van mening geen enkele grond te zien voor een financiële compensatie in de door ons gemaakte kosten, Isala heeft alles correct gedaan en alle risico,s zijn voor ons, met de belofte van ons niet in de kou te laten staan bedoelde de functionaris een gratis uitrijkaartje parkeerplaats dat ik geweigerd heb. Wij hebben deze klachtafwikkeling als schandelijk ervaren ( ook als Isala niets te verwijten was handel je dit uit fatsoensnormen niet zo af ,dit is een schande wij dachten met een proffesionele organisatie te maken hebben niets is minder waar. Daar stonden wij dan na een onderhoud van 2uur inmiddels 19.00 uur met nog een reis van 2 uur voor de boeg. Een illusie armer en ervaring met Isala rijker.

Vindbaarheid klachtenprocedure:

6

Het kenbaar maken van de klacht:

6

Informatievoorziening:

5

Ontvangst van de klacht:

5

Reactietijd:

1

Begeleiding proces:

1

Afhandeling:

1

Vorige pagina 
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.