Meander Medisch Centrum

Meander Medisch Centrum

11-12-18

Beoordeling:

2,1
Alleen de klachtenfunctionaris heeft antwoord gekregen, terwijl zij aangaf dat zij alleen tussenpersoon was. De arts gaf aan in een persoonlijke mail naar de klachtenfunctionaris "beste Marijke" aan dat hij in het vervolg op een andere wijze zijn verslagen zou schrijven. Geen persoonlijke reactie naar de patiënt. Over zijn waarschijnlijkheidsdiagnose Angst schreef hij niets. Patiënt blijkt bij een ander ziekenhuis de diagnose Apneu te krijgen. De KNO-arts stelde zijn diagnose zonder longarts, neuroloog en stelde geen verder onderzoek in. In het andere ziekenhuis bleek dezelfde klacht overigens niet geheel te verklaren zijn door het onderzoek naar OSAS maar goed de KNO-arts houdt het blijkbaar bij Angst. Wel fijn dat de patiënten die hem voortaan gaan bezoeken wel een objectief verslag krijgen. Ik ben benieuwd of ik nog iets van de klachtenfunctionaris hoor (maar liever krijg ik nog een reactie van de KNO-arts), maar dat zal wel even duren want er is veel werkdruk want de andere functionarissen blijken ziek te zijn.

Vindbaarheid klachtenprocedure:

2

Het kenbaar maken van de klacht:

4

Informatievoorziening:

1

Ontvangst van de klacht:

2

Reactietijd:

1

Begeleiding proces:

4

Afhandeling:

1

Vorige pagina 
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.