Standby Thuiszorg

Standby Thuiszorg

29-06-16

Beoordeling:

9,9
Wegens een misverstand heb ik een klacht ingediend... Deze werd direct behandeld en serieus genomen. Ik heb het idee dat onze band beter is dan dat deze voor het misverstand was.

Vindbaarheid klachtenprocedure:

10

Het kenbaar maken van de klacht:

9

Informatievoorziening:

10

Ontvangst van de klacht:

10

Reactietijd:

10

Begeleiding proces:

10

Afhandeling:

10

Standby Thuiszorg

03-06-16

Beoordeling:

1
Rekeningen van de eerste drie perioden kloppen veelal niet. Chaos van rekeningen. Mantelzorg heeft zelf rekeningen moeten maken. Zorgverleners die ontevreden waren bleven weg bij de zorg voor patiënten. Patiënten en mantelzorgers kwamen in de problemen. Andere zorgaanbieder moeten zoeken. Maar nog steeds gedeeltelijk afhankelijk van Standby. Probleem is niet opgelost.

Vindbaarheid klachtenprocedure:

1

Het kenbaar maken van de klacht:

1

Informatievoorziening:

1

Ontvangst van de klacht:

1

Reactietijd:

1

Begeleiding proces:

1

Afhandeling:

1

Vorige pagina 
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.