UMC Utrecht

UMC Utrecht Locatie AZU

24-10-17

Beoordeling:

1
Na een vreselijk persoonlijke behandeling bij een ivf poging op eigen kosten aan het proberen een klachtenafhandeling van de grond te krijgen. Maar ook dat gaat niet. Politiek van vertraging en wij zijn groot en jij bent klein. Het is tenslotte geen poging door een verzekeraar betaald want dan loopt men wel hard en gaat alles keurig en uiterst vriendelijk en correct. Je zou verwachten dat je als je zelf betaald juist goede service mag verwachten, maar nee dus. En dat nadat wij ons vertrouwen hebben laten blijken door te blijven na de verschrikkingen van vorig jaar met de gemaakte fouten. Ook onze vorige poging was toen in die tijd en daar krijg je nu dus ook grote vraagtekens bij.

Vindbaarheid klachtenprocedure:

1

Het kenbaar maken van de klacht:

1

Informatievoorziening:

1

Ontvangst van de klacht:

1

Reactietijd:

1

Begeleiding proces:

1

Afhandeling:

1

Vorige pagina 
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.