Zilveren Kruis Achmea

Zilveren Kruis Achmea

23-08-18

Beoordeling:

1,6
Ik zit bijna een jaar bij zilverenkruis, maar ik voel mij niet echt serieus genomen als ik met mijn vragen kom. In het begin van 2018 heb ik een ernstige nierbekken ontsteking gehad en ben hier met verschillende testen naar het ziekenhuis gestuurd. Hiervoor is niks, maar ook niks vergoed. Zelfs niet de morphine prik. Zo'n halfjaar na dit ongeval ontvang ik nogsteeds nota's van Zilverenkruis dat ik nog fikse bedragen moet betalen, hierover heb ik gebeld, maar wordt steeds gewezen op dat er eigen risico is. Dit is natuurlijk mijn vraag niet, mijn vraag is waarom dit nu pas komt, en dat ik letterlijk alles zelf moet betalen. Veel frustratie deze vrouw het proberen uit te leggen, maar als een klein kind aan de kant wordt gewimpelt. Erg fijn om zo behandeld te worden, dat je zelfs bang bent om weer ziek te worden, om weer het zelfde gezeik te krijgen! Erg jammer Zilverenkruis.

Vindbaarheid klachtenprocedure:

1

Het kenbaar maken van de klacht:

3

Informatievoorziening:

1

Ontvangst van de klacht:

1

Reactietijd:

2

Begeleiding proces:

2

Afhandeling:

1

Zilveren Kruis Achmea

29-11-16

Beoordeling:

5,9
Na 35 j verzekerd te zijn bij deze verzekeraar wilde ik mijn tandartspolis vanwege gestegen kosten boven de vergoeding ophogen van 2 naar 3***; dit werd geweigerd met als argument dat mijn tandartskosten de komende jaren blijven stijgen (vandaar mijn ophoging) en dat de hogere premie bij 3*** niet opweegt tegen de kosten.

Vindbaarheid klachtenprocedure:

Het kenbaar maken van de klacht:

9

Informatievoorziening:

9

Ontvangst van de klacht:

9

Reactietijd:

8

Begeleiding proces:

5

Afhandeling:

1

Vorige pagina 
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.